.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک پرحجم در جاده هراز
ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین است.

به گزارش شمال نیوز،  مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد : توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و گزارشات گشت راهداری هم اکنون رفت و آمد خودروها در محور هراز از مسیر جنوب به شمال پرحجم است .

تردد خودروها در محور کندوان ،سوادکوه و کیاسر عادی و روان است

از لحاظ شرایط جوی هوای استان صاف و بارش یا مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

رانندگانی با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

ادامه اعمال محدودیت ترافیکی آخر هفته

محور كندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 12 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه 12 آذر از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد كليه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی نیز در محور سوادکوه از ساعت 8 تا 22 روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه 8 ، 10 و 12 از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع شد.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 12 آذر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسك به سمت تهران بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 شب روزهای دوشنبه و پنجشنبه 8 و 11 آذر امسال و از ساعت 6 صبح روز جمعه 12 آذر تا 6صبح روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد موتور سیکلت از ساعت12 امروز تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذر از محورهای كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد وبالعكس ممنوع شد.

تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.